Реєстрація, припинення і зміна КВЕДив ФОП

Легальне здійснення підприємницької діяльності в Україні передбачає обов’язкове проходження державної реєстрації у встановленому законом порядку. Найбільш популярною і экономично вигідною формою підприємництва протягом багатьох років залишається так званий “ФОП”. Відносна простота процедури оформлення, привабливі податкові ставки на цю форму ведення бізнесу говорять на користь створення подібного суб’єкта господарювання.

Реєстрація ФОП

                З моменту змін в законодавстві і наділу нотаріусів повноваженнями державних реєстраторів відкрити власну справу стало як ніколи легко. Тепер кваліфікований юрист не лише зареєструє новий бізнес у встановленому законом порядку, а й підкаже, як зробити це максимально правильно і допоможе з вибором системи оподаткування, найбільш доцільної в конкретному випадку і вигідною для майбутнього підприємця.

Реєстрація, припинення і зміна КВЕДив ФОП

                Більше нема потреби переплачувати посередницьким організаціям, що допомагають з підготовкою документів і самою процедурою створення ФОП, побоюватися додаткових витрат, які може спричинити некомпетентність таких посередників. Достатньо звернутися до кваліфікованого і досвідченого нотаріуса в Києві Сеніной Ольги Олександрівні, яка допоможе почати власну справу в максимально короткі терміни з мінімальними фінансовими витратами на її офіційне оформлення.

Для реєстрації ФОП у нотаріуса знадобиться наступний пакет документів :

  • паспорт і копії усіх його заповнених сторінок, а також оригінал і копія реєстраційного номера облікової картки платника податків(ідентифікаційний код) особи, яка реєструється в якості ФОП;
  • заповнена заява про проведення реєстрації фізичної особи-підприємця;
  • при відкритті власної справи неповнолітньою особою (що досяг 16 років) обов’язково додається письмова згода його офіційного представника (батьків, піклувальників або органу опіки і піклування), завірене нотаріально.

Додатково до вищезгаданого переліку може бути додана заява про обрання спрощеної форми оподаткування або заява про добровільну ПДВ-реєстрацію.

Припинення ФОП

                Тим, хто вже мав досвід створення і закриття власного бізнесу очевидно, що процедура припинення підприємницької діяльності куди більш витратна в плані часу та сил.

Ліквідація ФОП включає наступний ряд етапів :

  1. Звернення до державного реєстратора із заявою про закриття ФОП. Для подібного звернення знадобиться паспорт фізичної особи і нотаріально завірене доручення, якщо інтереси представляє довірена особа. В строк до 24 годин (без урахування святкових і вихідних днів) з моменту подання відповідної заявки в Державному реєстрі буде опубліковано рішення про ліквідацію суб’єкта підприємницької діяльності.
  2. Перевірка уповноваженими контролюючими органами і отримання необхідних довідок.
  3. Повторний візит до держреєстратора з пакетом документів, що підтверджують відсутність перешкод до закриття ФОП. Процедура вважається завершеною після отримання підтверджувальних повідомлень від державних органів.

                Перевагою припинення ФОП у нотаріуса є можливість отримати розгорнуту консультацію з питань необхідних для цього дій, а також повного пакету документів, які дозволять зробити ліквідацію в максимально короткий термін.

Зміна КВЕДив

                Фізична особа-підприємець в процесі реєстрації власного бізнесу вибирає вид діяльності з урахуванням класифікатора видів економічної діяльності. Проте в процесі роботи може знадобитися його зміна або додавання нових напрямів. Здійснення роботи без офіційного внесення змін міняє порядок оподаткування, що особливо негативно позначається на суб’єктах господарювання, працюючих на спрощеній системі. Тому при необхідності зміни видів господарської діяльності , необхідно зробити зміну КВЕДив у нотаріуса або іншого державного реєстратора.

                Для зміни КВЕДив необхідні наступні відомості:

  • документ, що підтверджує реєстрацію підприємця (виписка з ЕГР);
  • коди, що підлягають виключенню;
  • коди, які необхідно включити в список.

Зміни в держреєстрі будуть зафіксовані впродовж 1-3 діб.

ОТПРАВЬТЕ НОТАРИУСУ ЗАПРОС 1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Загрузка...
Обратиться к Нотариусу

Ваше имя (обязательно)

Ваш e-mail (обязательно)

Ваш номер телефона (обязательно)

Я свяжусь с Вами в течении 24 часов для обсуждения деталей и интересующих Вас вопросов

Опишите вопрос по которому Вы обращаетесь(обязательно)

В данный момент Вы отправляете автоматическое письмо Нотариусу Сениной О.А.

×