Оформлення спадщини

Спадкування – це процес переходу сукупності прав та обов'язків, які належать померлому, до інших осіб. При спадкуванні переходять всі права та обов'язки за винятком тих, що нероздільні з особистістю померлого і припиняються з його смертю. Спадкоємець не вправі прийняти лише частину переданих прав та обов'язків. Наприклад, не можна прийняти право власності на дачу та машину, відмовившись від кредитних зобов'язань померлого. До спадкоємця переходять навіть ті права та обов'язки, про які він не знав.
Заповніть це поле
Заповніть це поле
Будь ласка, введіть правильний email.
Заповніть це поле
28 - 13 = ?
Введіть результат рівняння, щоб продовжити

Які потрібні документи:

Свідоцтво про смерть спадкодавця;

Довідка про останнє місце проживання спадкодавця на момент смерті;

Заповіт (за його наявності);

Документи, що засвідчують особу спадкоємця;

Якщо у спадщину спадкоємець буде вступати згідно із законом, то потрібні документи для підтвердження родинних зв'язків, наприклад, свідоцтво про народження або свідоцтво про шлюб.

Швидкість оформлення100%
100%
Попереднє завантаження документів100%
100%
Великий досвід100%
100%
Адекватна ціна100%
100%

Перелік документів на першому етапі для відкриття спадкової справи:

  1. свідоцтво про смерть спадкодавця;

  2. довідка про останнє місце проживання спадкодавця на момент смерті;

  3. заповіт (за його наявності);

  4. документи, що засвідчують особу спадкоємця;

  5. якщо у спадщину спадкоємець буде вступати згідно із законом, то потрібні документи для підтвердження родинних зв'язків, наприклад, свідоцтво про народження або свідоцтво про шлюб.

Для отримання свідоцтва про ваше право на спадщину треба буде додатково надати наступні документи (перелік документів залежить від спадкової маси):

  1. документи, що засвідчують особу спадкоємця;

  2. документи на майно, свідоцтво на яке ви хочете отримати (свідоцтво про приватизацію квартири або договір купівлі-продажу квартири, а також технічний паспорт на квартиру, техпаспорт на автомобіль, тощо);

  3. оцінка нерухомого майна або транспортного засобу (у разі, якщо спадкоємцю треба буде сплачувати податок під час оформлення спадщини);

  4. довіреність, якщо від спадкоємця діє представник;

  5. документи, що засвідчують особу представника за довіреністю.

Після надання зазначених документів нотаріусом складається заява, на підставі якої видається вам свідоцтво про право на спадщину.

Безкоштовна консультація

Сєніна Ольга Олександрівна

Меню