Реєстрація, припинення та зміна КВЕДів ФОП

Легальне здійснення підприємницької діяльності в Україні передбачає обов'язкове проходження державної реєстрації в установленому законом порядку. Найбільш популярною та економічно вигідною формою підприємництва протягом багатьох років залишається так званий “ФОП”. Відносна простота процедури оформлення, привабливі податкові ставки на цю форму ведення бізнесу говорять на користь створення подібного суб'єкта господарювання.

Реєстрація ФОП

З моменту змін у законодавстві та наділення нотаріусів повноваженнями державних реєстраторів відкрити своє діло стало як ніколи легко. Тепер кваліфікований юрист не лише зареєструє новий бізнес в установленому законом порядку, а й підкаже, як зробити це максимально правильно і допоможе з вибором системи оподаткування, найбільш доцільної у конкретному випадку і вигідної для майбутнього підприємця.

Реєстрація, припинення та зміна КВЕДів ФОП

Більше не потрібно переплачувати посередницьким організаціям, що допомагають з підготовкою документів і власне процедурою створення ФОП, побоюватися додаткових витрат, які може спричинити некомпетентність таких посредників Достатньо звернутися до кваліфікованого та досвідченого нотаріуса в Києві Сеніної Ольги Олександрівні, яка допоможе розпочати власне справу у максимально короткі терміни з мінімальними фінансовими витратами на її офіційне оформлення.

Для реєстрації ФОП у нотаріуса знадобиться наступний пакет документів:

  • паспорт та копії всіх його заповнених сторінок, а також оригінал та копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) особи, яка реєструється як ФОП;
  • заповнена заява про проведення реєстрації фізичної особи-підприємця;
  • при відкритті власної справи неповнолітньою особою (що досягла 16 років) обов'язково додається письмова згода її офіційного представника (батьків, піклувальників або органу опіки та піклування), завірена нотаріально.

Додатково до вищезгаданого переліку може бути додана заява про обрання спрощеної форми оподаткування або заяву про добровільну ПДВ-реєстрацію.

Припинення ФОП

Тим, хто вже мав досвід створення та закриття власного бізнесу очевидно, що процедура припинення підприємницької діяльності куди більш витратна в плані часу та сил.

Ліквідація ФОП включає наступний ряд етапів:

  1. Звернення до державного реєстратора із заявою про закриття ФОП. Для подібного звернення знадобиться паспорт фізичної особи та нотаріально завірене доручення, якщо інтереси представляє довірена особа. У строк до 24 годин (без урахування святкових та вихідних днів) з моменту подання відповідної заявки в Державному реєстрі буде опубліковано рішення про ліквідацію суб'єкта підприємницької діяльності.
  2. Перевірка уповноваженими контролюючими органами та отримання необхідних довідок.
  3. Повторний візит до держреєстратора з пакетом документів, що підтверджують відсутність перешкод до закриття ФОП. Процедура вважається завершеною після отримання підтверджувальних повідомлень від державних органів.

Перевагою припинення ФОП у нотаріуса є можливість отримати розгорнуту консультацію з питань необхідних для цього дій, а також повний пакет документів, які дозволять здійснити ліквідацію в максимально короткий термін.

Зміна КВЕДів

Фізична особа-підприємець у процесі реєстрації власного бізнесу обирає вид діяльності з урахуванням класифікатора видів економічної діяльності. Проте в процесі роботи може знадобитися його зміна чи додавання нових напрямів. Здійснення роботи без офіційного внесення змін змінює порядок оподаткування, що особливо негативно впливає на суб'єкти господарювання, які працюють на спрощеній системі. Тому при необхідності зміни видів господарської діяльності , необхідно зробити зміну КВЕДів у нотаріуса або іншого державного реєстратора.

Попередній запис
Зразок договору купівлі-продажу автомобіля
Наступний запис
Реєстрація, припинення та зміна КВЕДів ФОП (ФОП)

Консультація нотаріуса:

+38 050 348 02 56
+38 097 071 96 84

Послуги нотаріуса

Меню